header-photo

The Biggest Loser - Asia...

Semalam tonton rancangan ini?

Pemenangnya Encik David Gurnani dari Indonesia. Tahniah!

Namun, dia kelihatan sungguh "pale". Macam tak cukup makan.

Mungkin strategi.

Di kafe...

Dia: Kau tengok The Biggest Loser semalam?
Saya: Tengok...
Dia: Sarimah looks good kan?
Saya: Hahaha kau tengok Sarimah rupanya!
Dia: Hahaha...Maya juga looks good!
Saya: Apa kena mengena Maya dengan Biggest Loser?

*Dia - seorang duda yang saya kira sedang hangat darahnya...

4 reaksi:

Miss Reen said...

sy pun tgh pikir aper kaitan Maya with TBLA??
huhuhuhu

Miss Reen said...

sy mengikuti rancangan TBLA dari 1st epi lg... sampai smlm..
David macam orang sakit.. bercakap pun mengigil.. lepas menang dier $100,000 mesti dier makan punye la..

mohamad kholid said...

dia pun kira loser juga...

Anonymous said...

Saya lebih suka tengok Carlo, berat sesuai dengan ketinggiannya. Segak.