header-photo

Ichi-Kyu-Hachi-Yon...

Karya terbaru Murakami ini buat saya sangat teruja dan agak susah berhenti membacanya...
Ia ada tiga bahagian dan 4 watak penting: Aomame, Komatsu, Tengo & Fukaeri.

Namun, saya sebenarnya lebih meminati Sputnik Sweetheart :)

4 reaksi:

~Ati_Hime~ said...
This comment has been removed by the author.
~Ati_Hime~ said...

tak sangka ada jugak yang baca buku murakami..saya pun salah sorang peminat murakami..pernah baca natsuo kirino? best jugak tp sayang susah nak carik buku baru dia kat malaysia :(

Unknown said...

Salam.

Saya cuma ada "Grotesque" oleh Kirino. Selain itu saya suka Ryu Murakami dan Hitomi Kanehara. Buku karya penulis jepun ini ada banyak di Kinokuniya.

.dida mumin♥ said...

Tak pernah baca dan kali ini teringin sgt nak baca, moga ada rezeki lebih utk cari buku ni kat kinokuniya.amin