header-photo

Ali...

Akhir bulan depan dia genap 2 tahun...
Walau banyak karenahnya, tetapi itu semua bagai gula bagi saya...
Terkadang saya terasa rugi dengan masa-masa yang tidak bersamanya...Benar, masa yang berlalu tidak mungkin kembali...kecuali dalam ingatan.

8 reaksi:

Anonymous said...

Ali!
Tengok gambar saja...
terbang segala duka...

Miss Reen said...

alolololo...dah beso dah ali..
comelnyeeeee.... so adorable..

Anonymous said...

Salam buat Tuan Helmy Samad,

Di pejabat, kerja bertimbun, kena marah dengan sang ketua dan kerenah teman sekerja yang gila-gila, saya tertekan sungguh!

Tetapi, saat melihat sang permata (oh ya, permata saya 2 tahun lebih sedikit!) hilang belaka dan rasa senang sungguh.

Kata isteri: mungkin inilah rahmat Tuhan ...

Ilham Hamdani,
Canberra, Australia

blackpurple @ jowopinter said...

Alah..alah...comelnya dia...



Harap-harap WBSB ada di KLIBF 2009.Boleh kita berjumpa lagi nanti. :)

Unknown said...

Salam.

Sdr. Ilham, memang rahmat. Ia merupakan satu tanggungjawab besar yang saya fikir kita dengan rela dan senang hati memikulnya.

Kang Jowo, insyaAllah akan berada di ruang ITNM sekurangnya pada hujung minggu (Jumaat - Ahad) terakhir).

Alexiev said...

Beatifull Babe...

Best wishes from Buenos Aires...

http://www.alexiev.com.ar
Proyectos
Alexiev Store

S.K said...

Yaaaay!!!! Saya sudah tempah tiket untuk ke sana Hari Jumaat tu! Yaaay!!!
Tapi, tiket jam 12 lah, tiba KL jam 1. Gedebak-gedebuk, jam 3 baru boleh turun ke pesta buku...
Saya boleh kepoh-kepoh, ya? Boleh lah... Bolehlah...
Saya layan Ali lah...

Wassalam...

Kujie said...

2 tahun....cepat rasanya waktu berlalu.