header-photo

"Tag" dan "terbakar"...

Saya kena "TAG" beberapa hari yang lalu oleh seorang sahabat.

Sedia maklum apa makna "sahabat" bagi diri saya.

Sebentar tadi saya sedar, orang itu sebenarnya bukan "sahabat"...mungkin "kawan" saja. Bukan "musuh", tidak sekali. Saya tiada "musuh"! Pada saya "musuh" itu milik diri sendiri. Jadi dia "kawan" sajalah.

Dan kerana itu saya layanlah juga "TAG" dia itu...ada banyak soalan, tapi saya rasa, saya jawab soalan yang pertama sajalah...

Four things that you're thinking now:

1. Missus and me NEVER expect anything from you...
2. We meant well...(hey, you said that too!). Then, don't you think a little bit respect by telling straight to us - instead of hiding behind words - will do just fine?
3. I like you...mmm the coffee taste bitter than this...mmm...still do like you...so here's wishing you all the best!!!
4. /ignore

Tadi ada sebuah kereta terbakar depan tempat tinggal saya...lagi! Kereta Waja...lagi! Urat otak saya terasa tegang...beberapa bulan lalu ada sebuah Waja terbakar. Tadi sebuah lagi. Ada "Tag" ke? Ah, macam-macam yang "terbakar" malam ini ya...
Klik gambar untuk lihat dengan lebih jelas ya...