header-photo

Pukul 4.0...

Di YM...

A: Kau ni dah nak kahwin ke?
Saya: Hah? Kahwin?
A: Ya lah.
Saya: Kenapa pula kata begitu?
A: Aku tengok ligat kau jual buku kat FB, Twitter dan Blog...
Saya: Oh tak sedar pula. Yang aku tahu aku ada banyak bil. Kau bila nak beli?
A: Errr aku tak bacalah buku BM...

5 reaksi:

Anonymous said...

Kalau nak kahwin lagi pun untuk yang ke berapa kali incik hilmi yang manis. oOps! hOhOhhO
Jangan lupe undang kite. Nak jadi tamu VVVIP.

Anonymous(nama palsu ag eh). =)

Helmy Samad said...

Salam.

Errr soal kahwin lagi! Janganlah...saya hendak hidup aman dan damai...dan jika terkahwin pun saya kira akan berlangsung kat Paris...

Tak apalah. Gunalah nama Anon tu...gunalah enjoyla sampai pagi...haha

Anonymous said...

Apa kena-mengena ligat jual buku dengan kahwin atau tidak?

-Cik Anon-

seri said...

jual buku dapat duit..dapat duit boleh kawin cepat sikit..(rasanya bayar bil lebih penting buat masa ini)

Helmy Samad said...

Hehehe...