header-photo

Pembakaran Terbuka 2.0...

Baiklah, sebelum saya tidur, dua filem hadir dalam kepala untuk hujung minggu ini:

1. Nur Kasih
2. Pirates Of The Caribbean: On Stranger Tides

Saya tahu ramai pilih Nur Kasih, tapi saya pilih POTC untuk hujung minggu ini.

Saya rasa gandingan Jack Sparrow (Johnny Depp) dan Angelica (Penélope Cruz) lebih menarik perhatian saya dari  Nur Amina (Tiz Zaqyah) & Adam (Remy Ishak).

"Not all treasure is silver and gold, mate." - Captain Jack Sparrow

Sekian. Terima kasih.


2 reaksi:

Kujie said...

kurang ghairah dengan Nur Kasih... dah kurang kot deria macam orang lain.

Miss Reen said...

POTC- gwe tetido baek punye sbb migrain.. dengo munyik² aje la..
Nur Kasih: aku tak penah miss drama-nye.. tp tatau nape aku rasa cam 'perlu' ke aku tonton movie nye plak? kalo takder citer sgt.. mungkin 'perlu' la kot nnt