header-photo

Hantaran...

"Dia mula-mula kata hantaran RM18,000, tetapi lepas beberapa minit dia "up" hingga RM24,000! Macam mana ni?" kata kawan saya.

Saya senyum saja.

"Macam artis!"

Wahai kawan, jika dia pujuaan hatimu, tentu sekali dialah intan payung, dialah baby, darling, Audi C7, artis bukan? Lagipun harga minyak dan gula naik tidak terkawal. Buat kenduri mahal kini. Hendak murah...sila emel saya hehehe.

5 reaksi:

Anonymous said...

Hantaran untuk incik hilmi pula berapanya eh. oOps!

Helmy Samad said...

Ahhhh ni yang malas jawab jika yang bertanya Anonymous! :p Rugi rugi...

Anonymous said...

Itu hari incik hilmi bilang buleh pakai anon tu sampai ke lebam. Tapi sekarang ini kite baru nak bertemasya, incik hilmi pula yang dah terlebam.hehehhe

Helmy Samad said...

Ini soal ikatan...kelak tak kan nak ijab aku terima bla bla bla Anonymous binti Tanpa Nama?

fEatHaHa said...

hahahaha..
sya bkan anon so bleh tnya la berapa?
:)