header-photo

Kelepet...

Tiga entri awal pagi semalam lesap.

Salah satunya tentang ada jenis kambing pengsan jika terkejut (klik -->>>

Yang lain mengenai:

1. Kumbang terbang bertarung dengan ikan berlaga.
2. Hantu insaf dan manusia pula hendak jadi hantu.

Ceritanya menarik, tetapi "hilang" sebab masalah yang dialami pelayar Blogger. Dan saya malas hendak tulis semula kerana ia lebih dari sembilan belas ribu patah perkataan. Jadi anda buatlah cerita sendiri tentang dua topik tersebut mengikut citarasa sendiri.

Baiklah, saya hendak tidur. "Kelepet" banyak sangat pun tak baik hehe...Selamat Malam Malaysia :)

* Yang italic itu kelepet ya.

4 reaksi:

Anonymous said...

Incik Hilmi, bukan ke entri yang hilang itu satu tajuknya oh malaysia dan satu lagi tajuknya cafe-yang cite incik hilmi nak tersedak masa minum sebab dengar cite orang yang di cafe tu. Kalau tak silap kita la.Ke incik hilmi dah tukar dengan entri laen tak tahu la pula en. Yang entri pasal kambing tengah maen permainan rakyat tu(siapa gerak dia yang jadi)dengan teman2 nya dan tetibe terpaksa pura pengsan tu betul lah.


Anonymous(nama palsu). =)

Intanterpilih said...

Salam
Sleeping Child!Comelnya (*gambar yang comel, bukan entry..hehehe)

...oh my sleeping child
the world so wild
but you build your own paradise
i 'll cover you sleeping child...
*Micheal learns to rock*

Maaf, termenyanyi lagu plak lagu dulu dulu bila tgk gamba tu.

Helmy Samad said...

Salam.

Haha korang ni "funny"lah...

seri said...

jangan kelepet anak2..mereka cepat meniru.

rindu pada yang dalam gambar tu ya?