header-photo

Gatal 1.0...

Saya tak tahu mengapa ada manusia yang tahu dirinya alah (alergi) kepada sesuatu, dalam perkara ini makanan laut, degil dan sengaja terus makan makanan laut. Implikasinya, selalunya dia akan bersin tanpa henti dan tergaru-garu kerana gatal.

Tunggu! Saya tahu kenapa!

Saya orangnya itu. Saya terus makan kerana...bukan saya gatal ya...kerana tadaaaaaaa! Ada ubatnya - Zyrtec!

2 reaksi:

Anonymous said...

oOOps! oOO ... rileks la dude ...
Sekadar ingin bersenda manja.Ahakz!
Tapi kan incik hilmi yang manis,
misi2 memang telah dihak mutlakkan sebagai lambang kegatalan lelaki sejak sekian lamanya.Jadi,jangan saya dipersalahkan.oh tidak! hehe
(saya juga makan zyrtec sejak sekian lamanya.);p

Unknown said...

Salam.

Tapi saya hormat misi! Zyrtec? Wah sekurangnya ada persamaan! Haha :p