header-photo

Manchester...

Saya ke Dewsbury (dekat Leeds) pada 31hb - melawat kakak saya.
Akhirnya saya memenuhi salah satu impian saya...Old Trafford!
Perjalanan dari Dewsbury ke Manchester mengambil masa 45 minit melalui M60 (lebuhraya).
Memperingati Munich Air Disaster - 6hb Februari 1958...
Bersama kakak, anak dan cucunya - Sir Matt Busby perhati saja...hahaha
Pergi juga ke Stadium Manchester City...membosankan...hahahahha
Maaf Becky, saya pergi spontan...abang ipar saya buat kejutan...

12 reaksi:

Anonymous said...

mimpi keemasan menjadi kenyataan.
happy for you sir!

Rebecca Ilham said...

Hehe, tak apa, Abang helmy, cuma kempunanlah..niat nak belanja minum kopi di Red Cafe =)

Anonymous said...

mudah2an mimpi kenyataan kami pula jadi kenyataan pada bulan mac - april 08 nanti!!

Anonymous said...

ooops.. mimpi keemasan jadi kenyataan... ameen....

Puan Ainon Mohd. said...

Urusan bisnes deal-nya sudah beres, Pak Helmy?

Unknown said...

Salam.

Ibu, bisnes beres. Kini saja-saja jengah penerbit-penerbit dan orang perpustakaan di sini...bina silatulrahim.

Unknown said...

Wahhh...

Sedang bergumbira rupanya!

Kirim salam sama Mr Bean.. he.he

Anonymous said...

Salam,

Bro, muka yang last tu kiut sangat! LOL!

Saya dan adik saya berangan nak ke Perancis tahun ini, insyaAllah...
Berangan dulu, lah, kan...

Macam impian old trafford you yang tercapai tu, heh...

Wassalam.

sinaganaga said...

Hidup BOLTON, hiduppppp! Ha ha.

Sukatikaulah said...

sayugia di ingatkan Tun helmy jet lag kat london 4 hari heh heh.

Unknown said...

Salam.

Falafel punya Ujang!

Dude, tv baru ok?

hahahahhaha

Sukatikaulah said...

tv ok...tengok dari depan macam LCD jugak...tapi dari tepi macam peti ais.besar gedabak hahahaha