header-photo

Penerbitan Segmen Pertama...

Akan terbit March 2008
Jumpa di Pesta Buku 2008!

9 reaksi:

Anonymous said...

Tahniah. InsyaAllah saya beli untuk anak2 :)

Miss Reen said...

Wor... nanti nak beli gak la..
takpun suruh skolah beli..
aku tumpang baca...
kalo aku beli...aku nak otograp..bley?

Puan Ainon Mohd. said...

Tahniah! Tahniah! Tahniah! (Apa sebab lambat terbit?)

blackpurple @ jowopinter said...

Tahniah!

Untuk kanak-kanak ya?

Anonymous said...

Salam.

Puan Zalisa - Terima kasih - beli di Pesta Buku ya.

Makcik Reen - Terima kasih. Nanti saya tandatangan ya...hahahha

Ibu Ainon - Memang patut terbit pada 2007, tetapi disebabkan masalah teknikal (komputer terkena virus dan fail korup) yang melanda, kami terpaksa tangguhkan dulu.

Encik Jowopinter - ya, ini tiga dari 7 novel kanak-kanak Pak Samad. Kalau sempat akan diterbitkan dua lagi tahun ini.

Anonymous said...

Sdr Helmy,

Tahniah dari saya untuk Pak Samad. Saya akan dapatkan, insyaallah.

Anonymous said...

Salam,

ok, mood kembali nih!

KLIBF!
Tahun lepas, saya antar juga anakbuah cari buku Pak Samad, tapi diaorang tak jumpa pun... Tak tahu nak mencari lah tu...

Tak sabar lah nak pegi tahun ni! Woohoo!!! (Bro, bawak Ali? Saya babysitkan, heh...)

Wassalam.

liliy said...

salam..
saya ada satu pertanyaan..
saya nak tanya, ada lagi ke penerbitan novel Antara Kabus Ke Kabus?

Anonymous said...

Salam.

Antara Kabus Ke Kabus diterbitkan pada tahun 1996 oleh Makruf Publisher.

Saya tidak tahu samada novel kanak-kanak ini masih ada di pasaran.

Dan tidak ada lagi dalam perancangan terdekat WBSB untuk menerbitkannya.

Terima kasih.