header-photo

Kata...

2009, satu permulaan yang tidak begitu baik buat saya.

Mengapa?

Saya sangat pegang pada "kata" - erti kata lain janji. Saya telah meletakkan Wira Bukit dalam situasi sempit kerana pegangan saya ini.
Saya mahu mereka fahami, dalam perniagaan "janji" itu penting. Kepercayaan terbina dengan janji yang di kota.

Saya tidak akan meletakkan Wira Bukit dalam situasi sebegini lagi...percayalah.

2 reaksi:

Anonymous said...

Begitulah pengalaman berniaga, ye tak? Kena ada kusyen tebal skit kot, inche Helmy?

-Neut

Shahrulrock said...

Duka-banyak mengajar-duka juga sering menjadi luka yang berbekas.
Ayuh, sembuhkan kembali luka,kita ubati dengan semangat baru.
Melayu harus bangun dari mimpi,Melayu harus menjadi bangsa yang gagah berani.
Harapnya, perniagaan "Melayu ini"tidak akan layu dengan luka tadi.
Pesan ketua jabatan saya(Mohd Rafi),"Rock,hang jangan jadi Melayu kadok"
Melayu kadok?Entah...