header-photo

I'm so dead...

Sedang santai (sebenarnya demam) atas tilam, saya terfikir satu senario...

Saya WhatsApp dan BBM rakan-rakan - minta tolong. Apa yang saya terima adalah beberapa rakan bertanya mengapa - sekali. Yang lain senyap. Tiada jawapan mahupun telefon bertanya.

"I'm so dead!" bisik hati.

Jadi saya bayangkan jika saya diserang sakit jantung atau lelah yang melelahkan atau patah kaki atau terjatuh bilik air - maklum usia begini - apa jalan terbaik buat saya. Senario ini ditambah pula dengan henfon yang tiada kredit.

Saya seorang yang suka mengusik, jadi mungkin ramai yang fikir saya berseloroh. Perlukah saya ubah? Itu yang saya fikirkan.

Mungkin juga saya perlu pastikan kredit henfon saya sentiasa cukup.

Namun jalan terbaik yang dapat saya fikirkan adalah...bersedia untuk mati.

0 reaksi: