header-photo

Komen...

Kepada pembaca budiman, saya membaca setiap komen anda dan saya hargainya walaupun ada yang tidak terbalas. Ini mungkin kerana sifat semulajadi dan akan saya perbaiki.

Terima kasih kerana baca :)

18 reaksi:

emila yusof said...

Baiklah, encik Helmy.

Helmy Samad said...

Hahaha see? Satu kemajuan! You komen, I jawab!!!

emila yusof said...

Baguslah. Jangan baut hari ni je, esok dah malas balik.

Helmy Samad said...

Errrr...wow! traffic's coming in nicely! Ada chance dapat det dari nuffy haha

emila yusof said...

Hahaha see! If you jawab komen, lebih ramai orang datang!

Helmy Samad said...

Wah this is a record i think - 6 comments on this simple title!!! Haha :p

emila yusof said...

Haha. Mana Cik Jah ni? Kata nak datang komen?

Helmy Samad said...

Alaaa Cik Jah tu mmg gitu. Kata nak datang tapi sampai berjanggut (dan botak) tak tiba-tiba :p

emila yusof said...

Tunggu you tumbuh rambut balik.

Helmy Samad said...

After a week, hampir 1inch dah tumbuh...hmmm not bad :)

emila yusof said...

Ok la tu. Tunggu Cik Jah ni tumbuh lagi 1 inci.

Helmy Samad said...

More like Kak Jah laaa...hahaha lariiiii

darijauhsayadatang said...

wahhhh, baru kejap je, tinggalkan pc, nak buat promosi blog ni, macam-macam dah jadi!

More like 'Dik Jah, ekkkk...
(perasan mude =D )

sayabukanrobot said...

Kak Ames, you nye gambar baru tu, ngancammm habes...

Helmy Samad said...

Wah wah orang seberang!!!! Baik untuk trafik ni! Internasional!!!

betulbukanrobot said...

seberang je tuh... nanti, coba cari lagi dari duaberang :D

Helmy Samad said...

:p

emila yusof said...

Hehehe, gamabr tu Yassin yang snap! Cun kan? :P Hahahhaha.