header-photo

Pancawarna

Pancawarna-Seni Rupa Kasih

(Semua buku terbitan WBSB dijual dengan diskaun & tawaran menarik pada malam ini!)

6 reaksi:

ORAET said...

SELAMAT HARI JADI PAK SAMAD!

Unknown said...

Salam ulangtah kelahiran buat Pak Samad.

Saya sedang menonton MHI di TV3. Ada liputan tentang Pancawarna. Meriah sungguh! Pameran berakhir 29 April, 2007

maryati said...

Selamat Hari Lahir Pak Samad!!

sinaganaga said...

Aku hadir pada malam itu. Hendak tegur abang Helmi - tapi terasa malu.

Aaa... darah si Rahmad tu real ke? Ha ha.

Unknown said...

Salam.

Astaga Naga, kenapa tak tegur? Kalau macam ini bila nak pekena kopi?

*Darah si Rahmad tu "real"...dan aku tak berani bawa masuk rumah...

sinaganaga said...

Abang sibuk. Aku tak mao kacau laa... Mamat2 Sindiket Sol-Jah dok seronok makan (sebelum tu dah makan dah kat Fathimah).

Datang untuk beri sokongan kat ParkingProject dan Vovin Sindiket Sol-Jah baca sajak yang tak ada kena mengena dengan Pak Samad. HA HA.

Tak apa, lain kali, insyaAllah, kita bersua lagi - next time, aku tegur.

Hari ni birthday aku. Aku dan Pak Samad sama bintang agaknya. :)