header-photo

Romi & Juli 13.0...


Juli: Awak, saya lihat kebelakangan ini awak asyik termenung saja. Kenapa?
Romi: Oh, saya fikirkan tentang diri saya ini...
Juli: Kenapa dengan diri awak?
Romi: Iyalah, banyak dosa...
Juli: Jika begitu bertaubat. Solat jangan tinggal.
Romi: Itulah yang saya lakukan...
Juli: Ohh...sayang awak!
Romi: Tapi awak...saya risau jugalah...
Juli: Jangan risau. Awak telah lakukan yang terbaik. InsyaAllah awak selamat.
Romi:.....
Juli: Awak, jangalah risau...
Romi: Tak bolehlah awak...
Juli: Awak telah lakukan yang terbaik...
Romi: Bukan itu...
Juli: Habis apa?
Romi: Awak, kelak di syurga saya dikelilingi bidadari mata keli bagaimana? Awak jeles tak?
Juli: Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

2 reaksi:

Faith said...

cinta apakah, romi mesti bersama Juli?

Unknown said...

wah, so sweet.... ~~~gurau canda suami isteri~~~

:)