header-photo

Nota: Sebabak Kembara Hujung Minggu...

Hari ini cuaca agak panas. Rimas berpeluh duduk dalam bilik. Kipas tidak membantu. Sudah berkali mandi, lega sebentar sebelum perkara sama berulang.

Stesyen Setiawangsa - saya letak kereta di sini. Senang.

KLCC - agak lama tidak ke sini. Kali terakhir saya berperang - haha - jadi terimbas jugalah. Suasana seperti kebiasaan untuk hujung minggu. Cuma sekitar taman ini agak padat kerana ada festival seni.

Saya rasa pengunjung di sini berlainan dengan pengunjung di Bukit Bintang, tapi kemungkinan besar kerana suasana dan landskap yang berlainan. Orangnya sama...

Suasana yang panas tadi beransur hilang. Saya tidak rasa rimas berpeluh lagi. Minuman "Morning Glory" - gabungan buah Naga dan Kiwi - sangat efektik menangani permasalahan suhu badan yang panas. Ia juga dikatakan baik untuk tangani "stress".

Dalam santai menikmati perginya rasa panas dan rimas itu, hujan pun turun. Alhamdullillah.

Saya cuma kesal kerana tidak bawa kamera untuk merakam suasana di sini.

Ah, tidak semua boleh kita nikmati bukan? Selamat santai.

0 reaksi: