header-photo

John Carter Ali...

Saya pergi menonton John Carter semalam bersama Ali. Perlu saya memberitahu,  saya tidak tidur semalaman. Hari Jumaat agak lembab. Saya ulang-alik dalam bilik sebelah paginya sebelum ke masjid. Selepas itu ke Ampang Point cuba meneliti OTI. Malam sebelumnya saya basah kuyup balik berjalan ke rumah selepas turun bas. Demam semalaman. Dalam semua ini, hari Sabtu, jam 11 pagi, John Carter dan Ali dalam kepala saya.

Perjalanan ke The Curve macam satu penggembaraan. Saya naik bas sekitar jam 7.30 pagi ke Ampang Park. Sarapan "pancakes" di McDonald's. Naik elarti ke Kelana Jaya. Tunggu bas percuma untuk ke Ikano.
Dia sangat teruja setelah menanti beberapa bulan. Saya boleh lihat di matanya dan perlakuannya itu. Sepanjang filem dia tidak senang duduk. Dia juga banyak bercakap.
Saya seorang bapa yang gembira semalam...

0 reaksi: