header-photo

Ratu...

Baiklah, ini nampaknya sudah macam minggu wanita, jadi saya teruskan...

Memandu:
Mengapa pemandu wanita harapkan kita memberikannya laluan, tetapi sangat agresif menafikan laluan kepada pemandu lain (termasuk pemandu wanita sendiri)?

Airmata:
Mengapa wanita menitiskan airmatanya bila menonton AF atau "opera sabun", tetapi mentertawakan suaminya apabila pasukan bolasepak yang suaminya atau temannya sokong kalah?

Kasut:
Mengapa wanita perlu banyak kasut?

Beg:
Mengapa beg wanita macam stor simpanan barangan?

Persatuan/NGO:
Mengapa ada banyak persatuan/NGO  untuk melindungi/perjuangkan hak wanita sedangkan lelaki (di Malaysia) hanya diwakili Pak Bung...? haha :p

*Minggu depan kita bercakap tentang lelaki pula ya.

2 reaksi:

Anonymous said...

Hahaha malangnya lelaki yang diwakili pak bung hahahah

Miss Reen said...

Hahaha..
Amboi ko! Bab memandu, kasut & beg tuh cam ngata aku la plak! Tp tang airmata tuh..aku takder eh tgk AF.
Persatuan aku tak masok. Aku masok NUTP je. :D